Soft optica medicala / oftalmologie – extensie MicroErp

Extesia de soft optica medicala / oftalmologie a aplicatie MicroErp permite gestionarea facila a aspectelor specifice acestui tip de activitate (preluarea comenzilor de la clienti, specificarea reperelor comandate si incasarea avansului, incasarea finala a comenzii si stornarea avansului acordat).

Descriere soft optica medicala oftalmologie

Dificultatile cu care se confrunta activitatile de optica medicala, sunt dificultatea gestionarii comenzilor de clienti si a avansurilor acordate in conditiile unui numar foarte mare de clienti. Astfel venim cu o propunere de informatizare a acestor operatiuni si introducerea comenzilor de avans si a reperelor comandate in aplicatia MicroErp.

Ca si prezentare succinta a fluxului de lucru :
– clientul face comanda, specifica produsele dorite (la fiecare produse se pot introduce observatiile dorite, gen proprietati lentila sau rama ochelari)
– clientul achita un avans si primeste un bon de casa pe valoarea avansului si o nota de comanda cu produsele comandate, si valoarea avansului achitat
– clientul se prezinta la data stabilita (cu nota de comanda) pentru a prelua/achita integral comanda – primeste un bon fiscal cu valoarea totala a comenzii de pe care se storneaza valoarea avansului achitat deja..

Imagini soft optica medicala oftalmologie

Soft optica medicala oftalmologie - MicroErp Soft optica medicala oftalmologie- MicroErp

Pe nota de comanda este imprimat un cod de bare, acest cod de bare ajutand la identificarea clientului/comenzii in baza de date.
Se elimina astfel caietele in care se „noteaza” comenzile si necesitatea rasfoirii lor pentru a centraliza comenzile.

Comenzile se pot centraliza la sfarsit de zi, pentru a evidentia totalul/necesarul de comandat potrivit comenzilor efectuate de catre clienti.
Aceasta extensie de soft optica medicala este integrata cu aplicatia MicroErp, astfel ca emiterea bonului fiscal se face automat.

Gestiunea comenzilor efectuate de catre clienti, respectiv a bonurilor emise permite gestionarea facila a stocurilor si a sumelor incasate de la clienti.
Pentru o identificare si mai usoara a produselor in baza de date, se pot genera si lista coduri de bare care se ataseaza produselor, urmand ca acestea sa fie identificate la vanzare prin scanare.

 
Acest modul nu este activat implicit in aplicatie, pentru activarea lui va rugam sa ne contactati.