De ce sa alegi un soft restaurant si gestiune restaurant marca MicroERP?

Un soft restaurant stabil și ușor de utilizat, flexibil și cu foarte multe facilități, MicroRestaurant a fost gândit pentru a optimiza și a eficientiza activitatea din locațiile restaurant, cafenea, bar, club, catering sau fastfood.

Descriere soft restaurant

Soft restaurant si gestiune restaurant

Soft restaurant – MicroRestaurant


Cu MicroRestaurant aveți controlul asupra ospătarilor, stiți în orice moment câte comenzi a preluat fiecare ospătar și câți bani are încasați sau de încasat, aveți situația exactă a stocurilor de marfă și materii prime și a necesarului de aprovizionat pentru următoarea perioadă. Comenzile de bar și de bucătărie sunt defalcate automat și trimise spre imprimantele de bar – comenzile de bar sau bucatarie – comenzile de bucatarie. Există posibilitatea definirii și a altor tipuri de comenzi interne de lucru – de ex comenzi de pizza care să fie trimise spre o imprimantă separată de comenzi pizza.
Acordăm o foarte mare atenție optimizării timpilor de lucru, de aceea interfața de vânzare este astfel structurată pentru a permite o operare cât mai rapidă și o preluare și prelucrare optimă a comenzilor primite de la clienți. Exisă astfel posibilitatea de interconectare la aplicație a dispozitivelor mobile de preluare a comenzilor (telefoane, tablete) pentru o mai mare flexibilitate în preluarea comenzilor de către ospătari. Aceștia au astfel acces fiecare la dispozitivul mobil propriu de preluare comenzi, viteza de lucru fiind mult crescută.

Imagini soft restaurant

Soft gestiune restaurant- MicroErp Soft gestiune restaurant- MicroErp

Versiunea standard a aplicației include facilități de bază : vanzare pos, stocuri, contabilitate primară, încasări și plăti, analize și rapoarteetc. Pentru lista completă cu versiunile disponibile și prețurile lor :


Generarea și stabilirea promoțiilor se face centralizat, perioada de valabilitate a promoțiilor precum și criteriile de acordare și cuantumul lor fiind configurabile de către administrator.
Vânzările efectuate pot fi analizate și defalcate separat pe ospătari, grupe sau subgrupe de produse sau articole în parte precum si pe clienți sau promoții efectuate.
Posibilitatea de vizualizare pe telefon/tabletă de către administratorul restaurantului a rapoartelor de vânzări și a stocurilor offline prin sincronizarea comenzilor efectuate pe serverul nostru online MicroErp oferă un plus de flexibilitate, această facilitate fiind foarte utilă și pentru evidențierea vânzărilor de pe restaurante din mai multe puncte de lucru distribuite geografic.

Incearcă gratis 30 de zile, fără nici o obligație!