O soluție soft cafenea trebuie să se remarce printr-un aspect si interfață grafică cât mai placute, usurință în utilizare și nu în ultimul rând, stabilitate.
Versiunea standard a programului include facilități de baza pentru o gestiune cât mai eficientă : vanzare pos, rețetar, control stocuri, etc. Pentru lista completă cu versiunile disponibile și prețurile lor :
În cafenele în care fluxul de clienți este foarte mare și se dorește o preluare mai rapidă a comenzilor de către ospătari, există posibilitatea de preluare comenzi cu ajutorul dispozitivelor mobile (telefoane) care se pot monta într-o husă și purta pe mână de către ospătari. Ospătarii preiau astfel comenzile la masa fiecarui client iar la finalizarea comenzii pe telefon comanda este trransmisă instant catre bar pentru pregătirea ei de către barman. Se câștiga astfel nu doar timp prețios ci este adus un plus important și la capitolul imagine și profesionalism.
Există de asemenea posibilitatea de vizualizare pe telefon/tabletă de către administratorul cafenelei a rapoartelor de vânzări și a stocurilor offline prin sincronizarea comenzilor efectuate pe serverul online MicroErp. Această facilitate este foarte utilă și pentru evidențierea vânzărilor de pe cafenelele din mai multe puncte de lucru.